close

arms  

EXO-Open Arms張開雙臂

Lying beside you躺在你身旁
Here in the dark在這裡,在黑暗中
Feeling your heart with mine感覺我的心臟
Softly you whisper你輕聲耳語
You’re so sincere你這麼真誠
How could our love be so blind我們的愛怎麼會如此盲目
We sailed on together我們一起航行
We drifted apart我們疏遠
And here you are在這裡你
By my side在我身邊


So now I come to you所以,現在我來給你
With open arms張開雙臂
Nothing to hide沒有什麼要隱瞞
Believe what I say相信我說的話
So here I am所以我在這裡
With open arms張開雙臂
Hoping you’ll see希望你能看見
What your love means to me你的愛對我意味著什麼
Open arms
張開雙臂

Living without you沒有你的生活
Living alone獨自生活
This empty house seems so cold這空蕩盪的房子顯得那麼冷
Wanting to hold you想抱著你
Wanting you near希望你靠近
How much I wanted you home我是多麼希望你回家

But now that you’ve come back但是,現在你已經回來了
Turned night into day打開黑夜變成白晝
I need you to stay
我需要你留下來

So now I come to you所以,現在我來給你
With open arms張開雙臂
Nothing to hide沒有什麼要隱瞞
Believe what I say相信我說的話
So here I am所以我在這裡
With open arms張開雙臂
Hoping you’ll see希望你能看見
What your love means to me你的愛對我意味著什麼
Open arms張開雙臂

 

arrow
arrow

    exoboys520 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()