tumblr_m73sr5KJW71r6c4hw  

Yeah
5 Fla boyz in the building, BIGSTAR!
Brought to you by BRAVESOUND
I’m a Hot boy  I’m a Hot boy  I’m a I’m a Hot boy
I’m a Hot boy  I’m a I’m a Hot boy
妳到底再忙什麼?
昨天妳又生病了嗎
為什麼妳的電話上  整夜都關機
不要不要玩弄我  拜託你別說謊
我的心裡只有妳
不要開玩笑 Uh
我不是以前的我 不要搞錯了
我現在最搶手 妳不要看別人
Don’t get it twisted girl I’m not the same boy
我燃燒的眼神 妳會深陷其中 (Hit me)
I’m a Hot boy I’m a I’m a Hot boy
I’m a Hot boy I’m a I’m a Hot boy
I can't believe baby girl 愛情真好笑
誰會想到高傲的妳 會有那麼大的變化
I can't believe baby girl 雖然妳離開了我 但是等著瞧吧
Eh eh eh eh eh eh eh 我是 我是 Hot boy
                      
Eh eh eh eh eh eh eh 我是 我是 Hot boy
                       
只屬於妳的 只屬於妳的
緊緻的身材 去大街上炫耀 女生們視線投過來 眼神發亮
(Put your shades on)
我是真正的狎鷗亭玩咖 其實我很會玩
我的鞋子很潮 不要亂摸
I’m Hot boy, I’m, I’m, Hot boy
所有的人都知道是我  有比我厲害的站出來
馬上通知周遭的朋友 說我出現了
5분 내로 여기저기서 온통 내 얘기로 수군대
5分之內這裡那裡  到處都在談論我的事情
Hit me
I’m a Hot boy I’m a I’m a Hot boy
I’m a Hot boy I’m a Hot boy I’m a  I’m a Hot boy
I’m a Hot boy I’m a  I’m a Hot boy

(Call nine one one) (Call nine one one) (Call nine one one) We put you on the fire

(Call nine one one)(Call nine one one) (Call nine one one) Cause  we here baby
I can't believe baby girl 愛情真好笑
誰會想到高傲的妳 會有那麼大的變化
I can't believe baby girl 雖然妳離開了我 但是等著瞧吧
Eh eh eh eh eh eh eh  我是 我是 Hot boy
                      
Eh eh eh eh eh eh eh 只屬於妳的 只屬於妳的 Hot boy

arrow
arrow
    文章標籤
    BIGSTAR Hot boy 中文歌詞
    全站熱搜

    exoboys520 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()